WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

wtorek, 3 lipca 2012

Fakty ;D


. Raz podczas jedzenia w restauracji, Liam krzyknął bo kelnerka powiedziała mu że nie może jeść zupy widelcem i musiał posłużyć się łyżką. 
. Niall nienawidzi gdy dziewczyny się odchudzają
. Gdy Liam płakał na Toy Story 3, Zayn próbował go pocieszać.
. To zdjęcie które Zayn miał dotychczas na ikonie na twitter'ze zrobił mu Louis. 
. Prawdopodobnie Niall nie zaśnie dopóki Harry czegoś mu nie zaśpiewa. 
. Reporter: Kto was najbardziej rozśmiesza na scenie? Niall: Louis. Podczas występów w X-Factor robiliśmy robiliśmy kilka śmiesznych rzeczy na scenie, o których ludzie nie mają pojęcia. Harry: Louis, on zawsze sprawia że się śmieje. Złapie mnie za tyłek czy coś. Liam: Tak, Louis, on robi takie zabawne ruchy na scenie. Zayn: Znów musi to być Louis. Mnie na scenie rozśmiesza Niall. 
. Louisem ulubionym smakiem żelek Haribo jest malina czyli czerwony kolor.
.Podczas jednego wywiadu, Niall przypadkowo powiedział że ich nowy album ukarze się w grudniu
. Zayn kocha brunetki.
Harry raz powiedział mi że gdybym był dziewczyną, byłbym pierwszy na liście rzeczy "do zrobienia" - Zayn.
.Louis raz obudził się na lotnisku po imprezie, nie wiedząc,  jak się tam dostał.
. Louis mówi, płacze na komediach romantycznych.
. Louis wyznał , że jeżeli miałby z kimś zamienić  się ciałem , był by to Harry. Cały czas bawił by się jego włosami.
.Louis Lubi śpiewać piosenke "Teletubbies"
. Liam zamierza wyjść za mąż w wieku 26 lat.<czekaj na mnie !!>
.Uderzyła cię kiedyś jakaś dziewczyna? Harry: Tak, ale poprosiłem ją o to.

Narazie tyle :D
Dzisiaj o 20 druga część .:D

By./A.:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz