WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

piątek, 3 sierpnia 2012

News.

Ostatnio nie ma za dużo newsów o 1D :( , więc będę dodawać co kilka dni żeby było ich więcej, chyba że będą naprawdę ważne :)
Mamy 6337 wejść ! :D
Na samiutkim końcu bloga macie rybki do karmienia i zdjęcia słodkich psów :)  ( Miałam wcześniej napisać, ale moja skleroza nie pozwoliła mi na to xD )
_________________________________________________________________________________________




Moja pierwsza myśl gdy zobaczyłam to zdjęcie : Co Nialler robi z Bieberem na jednym zdjęciu?! :P


Niall jest swoim oczkiem w głowie :)

Zauważyłyście, że od kiedy Zayn chodzi z Perrie to coraz więcej pije ? Do tego jeszcze więcej pali i unika zdjęć. Wydaje mi się, że nie jest z Nią szczęśliwy i prędzej czy później albo to Ona z Nim zerwie, albo będzie odwrotnie. Co myślicie ? 
Widzicie ten uśmiech? To zadowolenie. A teraz, jest strasznie smutny ; (( - Meggie.



Tak pisze adminka strony Hi! We're One Direction :3 na facebooku.


Danielle na Olimpiadzie.


OMG *u* I WANT IT !


:D

Lou i Hazza już nie mieszkają razem. :(


hahaha xD   (z facebooka ) :P



A to już przesada -.-


Kto zgadnie czyj to but?

By J. :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz