WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

piątek, 1 lutego 2013

Harry ;*

 HAPPY BIRTHDAY HARRY!!! :D

<3

Szczęśliwe 19-letnie dziecko :3   <3


Hahahaaha :D


Hazzuś jaki był słodki 16 lat temu... Zaraz, zaraz... Co ja gadam on nadal jest słodki <3

Te zdjęcia wrzuciła jego koleżanka :D


A oto zdjęcie, które dodała Lou mam Lux :D


Nialler dodała na twittera. hahahahahahah xd

Niall Horan
Happy Birthday to my youngest brother @Harry_Styles have a good one me aul son.

' Młodszy brat ' <3


1. Harry lubi gdy dziewczyna nosi jego ubrania.
2. Marzę by mieć dziewczynę i przytulać się w nocy do niej a nie do poduszki ~ Harry :3
3. Harry nienawidzi papierosów. Nie znosi jak dziewczyny palą.
4. Louis:
-Raz, kiedy spałem Harry mnie objął.
 Harry:
Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley.
5. Harremu nie przeszkadza złamana ręka czy podbite oko dopóki dziewczyna całuje go w to miejsce awww :3
6. Harry powiedział, że Amerykanki są bardzo, bardzo gorące. ( Poczekaj jak do Polski przyjedziesz. Zapomnisz o wszystkim co wcześniej powiedziałeś :P )
7. Harry :
 Nigdy nie obchodzi mnie wiek dziewczyny.
Louis:
Więc możesz umawiać się z trzynastolatką?
Harry:
Czemu nie?

omomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomom O.O

8. Pierwszym słowem Harrego było ' cat ' :P
9. Harry dałby się zabić dla inteligentnej dziewczyny. Pociągają go mądrzejsze od niego.
10. Hazzę zaatakował k-o-z-i-o-ł tak kozioł kiedy miał 10 lat xd
11. Harry chciałby mieć młodszą dziewczynę :D
12. Jeżeli interesuje go jakaś fanka pyta jej o jej imię, twittera i mówi ' kocham cię'
13. Harold czeka na dziewczynę, która od razu powali go na kolana.
14. Harry myślał, że The Hunger Games są o jedzeniu xD
15. Caroline:
Harry myślisz, że odpadła właściwa osoba?
 Harry: Um... Nie wiem. Myślę... Myślę...
Louis: ON MYŚLI!
hahahahaha :P
16.Harry:
Naprawdę nie wiem dlaczego ludzie porównują nas do Justi…
Niall:
Kocham Justina Biebera!
Harry:
Teraz już wiem.
17. Hazza potrafi mówić po francusku.
18. Najbardziej kocha swoją mamę :3
19. Uważa, że posiadanie siostry jest dobre, bo uczy jak postępować z kobietami.

C'ya !

By. JayJay :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz