WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

poniedziałek, 15 lipca 2013

15


Mark Sidaway ( producent z X- Factora ) napisał na twitterze:
"@Harry_Styles Znalazłem te formularze z dnia w którym połączyliśmy was w zespół"

Uwaga! Wakacyjna akcja!

Wszyscy wiemy, że Polska co jakiś czas pojawia się w trends z hasłami "PolandNeeds1DTour" itp. Pamiętacie sukces akcji z zeszłego roku? Hasło "Poland is Up All Life With 1D", która nawiązywała do piosenki Up All Night spodobała się tylu osobom, że po nas z podobnym trends pojawiła się m.in. Brazylia i Francja.
W te wakacje wracamy z nowym trendem, nawiązującym do piosenki z płyty 'Take Me Home', który przy okazji zwróci uwagę na to, że Polscy Directioners potrzebują tutaj chłopców.

Hasło: 1D Nobody Compares With Poland

Kiedy: Wtorek 16 lipca, godzina 16

Co wy na to? 


via. Tylko Szlachta Słucha 1D . *.*

Byeee.

By. J. :D


2 komentarze:

  1. Hej dziewczyny :3
    Teraz piszę do Was z ogromną ogromną prośbą. Widzę, że kochane z Was dziewczyny, więc myślę, że chętnie mi pomożecie.
    Chodzi o to, że moja dobra koleżanka Ola, nie ma prawie komentarzy na blogu, a bardzo zależy jej, by było przynajmniej ich 10. Nie łatwo jej to przychodzi, ale ja staram się pomóc, bo inaczej dziewczyna nie doda nexta. Więc byłabym Wam ogromnie wdzięczna, gdybyście skomentowały jej najnowszy post.

    tu masz link - http://summer-love-opowiadanie-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ;D sorka, że tak późno, ale dopiero zobaczyłam ten komentarz :D

      Usuń