WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

piątek, 29 listopada 2013

29

 
MIDNIGHT MEMORIES *__________________________________________________________*

I love it!!! <3

Jakie piosenki najbardziej się wam podobają? Mi Midnight Memories :D

Chłopcy są w UK.

Ostatnio na polskim mieliśmy powiedzieć jacy powinni być artyści. Ja powiedziała, że charyzmatyczni, powinni przyciągać do siebie ludzi itd. A pani Znacie kogoś takiego? Ktoś powiedział Justin Bieber, a później taka jedna koleżanka z mojej klasy odwraca się i mówi do mnie 1D :P

PODOBNO Dani ma nowego chłopaka. Szczęścia! :D
Chociaż nie ukrywam, I want Lanielle back ;(




wtf? O.o
Mądre ani fajne to to nie jest.

Oglądaliście 1DDAY? :D
Ja niestety tylko ok. 2 godz. :(

Chłopcy wygrali 2 nagrody w AMA :DDD

http://24.media.tumblr.com/9229c71df82c811b736dea660da45c2a/tumblr_mwsrtpiNqV1sqsp7io1_500.gif
Ich reakcja na wygranie jednej z nich.

PS. Mam nadzieję, że wybaczycie mi za tak mało dodawanych postów :D
+ Chcecie dedyki? Jeśli tak piszcie w komentarzach, nawet z anonima, tylko napiszcie dla kogo :3

Byeeeee.

By. J. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz