WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

poniedziałek, 23 grudnia 2013

23

https://vine.co/v/hEgBVDuEa16
 Pezz i jej moonwalk! :D
Czy mi się wydaje czy to słychać śmiech Zayna w tle? :P


DID YOU KNOW ... Liam and Louis wrote on the song 'Diana'? What do YOU think of it? Send reviews to MidnightMemoriesBlogger@onedirectionmusic.com - we'll be choosing one to publish on the official site on Thursday! 1DHQ x
Taki oto wpis znalazłam na fb One Direction.
Nie miałam pojęcia, że to Liam i Louis napisali ' Diana ' :O


Prada :3


Dwa słodziaki na jednym zdjęciu <3



Ja chcę teledysk do ' Midnight Memories' tu i teraz! :D
Omg, omg i pomyśleć, że byłam tam niedawno *-* Wtedy koło tego mostu stał jakiś duży okręt wojskowy :P

Na sam koniec, życzę wam wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności, fajnych prezentów, super chłopaków ( lub dziewczyn jeżeli są tu boy directionerzy ) i dużo radości z powodu przyjścia na świat Dzieciątka Jezus! ;D <3

Byeeeee.

By. J. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz