WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

sobota, 12 maja 2012

Fakty o Harrym

 "Dopóki nie znajdę idealnej dziewczyny, mam Louisa." - Harry

Harry chce, żeby jego córka miała na imię Darcy.

"Raz, kiedy Harry spał, wyprostowaliśmy mu włosy. Rano obudził się z płaczem." - Louis.

Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna usnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem ciągle powtarzałby jej jaka jest piękna

Harry jest zirytowany, kiedy rozmawia przez telefon z Louisem i ten nie powie mu "Kocham Cię" na koniec

Harry zawsze zaraża wszystkich śmiechem

Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim z kocem.

Harry zawsze całuje dziewczynę już na pierwszej randce.

"Chcę mieć dziewczynę, która będzie kochała mnie za to kim jestem, nie za `Harrego Stylesa z One Directon`." - Harry

Harry i Louis spali już razem zupełnie nadzy

 "Moje włosy są dziwne. Jednego dnia są kręcone, a drugiego proste." - Harry

. Ulubiony kolor Harrego to różowy


 Harry chce, żeby Louis był świadkiem na jego ślubie

"Naprawdę nie wiem co przyciąga do mnie dziewczyny!" - Harry.

"Harry wygląda jak Susan Boyle." - Louis

Kiedy ojczym Harrego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go co robi, Harry odpowiedział "eee... Szukam pilota"

Podczas kręcenia klipu do WMYB, Harry raz przypadkowo opluł Madison (ahahaha)

Jeśli Harry stałby się dziewczyną, pierwszą rzeczą, którą by zrobił byłoby złapanie się za piersi

"Kocham to uczucie, kiedy przyłapuję dziewczynę na gapienu się na mnie. To słodkie." - Harry.

"Harry jest niesamowicie dobrym flirciarzem! Uwiódł mnie już kilka razy. CHOLERA!" - Louis.

Harry śpiewa najczęściej piosenkę "Little Bird" od Eda Sheerana.

Ulubiona piosenka Harrego to "Free Fallin'" od Johna Mayera

Harry zawsze ma przy sobie co najmniej trzy Twixy

Harry nigdy nie miał na sobie szelek

"Mam nadzieję, że w następnej trasie odwiedzimy Australię, albo Nową Zelandię, uwielbiam te miejsca." - Harry.

. Raz, kiedy fanka chciała zrobić sobie zdjęcie z Harrym, ten powiedział, że ma wskoczyć mu na "barana", fanka zaprotestowała, bo "była za ciężka". Wtedy Harry wziął ją na ręce i powiedział do niej: "Nie, właśnie, że jesteś okay. Wskakuj." 

Harry pierwszy raz całował się w wieku 11 lat.

 "Moja mama mówi, że jestem romantyczny." - Harry


 "Chcę umówić się z Adele!" - Harry

Ulubione filmy Harrego to Titanic, Love Actually i The Notebook.

Harry ukradł raz Niallowi kartę kredytową i zapłacił 8.000 funtów za swoje warsztaty.

"Jestem zadowolony z tago, że mam siostrę. Mówi mi, jak mam obchodzić się z dziewczynami." - Harry.

Harry miał 7 lat, kiedy jego rodzice się rozwiedli. "Dziwnie się wtedy czułem. Pamiętam, że dużo płakałem." - mówi

Harry był bardzo szczęśliwy kiedy jego mama poznała jego obecnego ojczyma Robina i on się jej oświadczył.

Muzyczną inspiracją Harrego jest Elvis Presley

Harry nienawidzi dziewczyn z "mieszanymi sygnałami". "Jeśli mnie lubisz, po prostu mi to powiedz."

. Harry chciałby nagrać duet z Adele.

Harry bardzo się stara, żeby woda sodowa nie uderzyła mu do głowy

 "Teraz kiedy jestem sławny, staram się trochę bardziej uważać na to co robię i mówię, ale to bardzo trudne, biorąc pod uwagę fakt, że ja i reszta chłopaków pakujemy się w kłopoty 5 razy na dzień." - Harry.

Adele jest niesamowita, mam przy niej nogi, jak z waty." - Harry.

Harry lubi chodzić nagi.

"Chciałbym mieć dziewczynę, którą mógłbym przytulać co noc." - Harry

Harry lubi koty

"Moja fryzura to nie afro, moja fryzura to.. seks fryzura! Tak, to seks fryzura!" - Harry 

Harry lubi dziewczyny, które "są mądrzejsze od niego".


Harry jest bardzo bezczelny

 "Chciałbym mieć dziewczynę, do której mógłbym dzwonić nawet w środku nocy." - Harry. 

 Harry nienawidzi palenia, narkotyków i bąków Nialla.

Harry chciałby wykonać skok ze spadochronem

Harry nie lubi, kiedy używa się przy nim słowa "fuck".


Harry nie lubi majonezu

Raz na Halloween Harry przebrał się za cheerleaderkę.

Harry nienawidzi oliwek

Harry będzie studiował prawo, socjologię, biznes i "coś jeszcze, ale nie wie co"

Harry zawsze zjada obydwa batoniki w Twixie na raz, bo nie chce, żeby któryś z nich był samotny. 

Harry nie lubi dziewczyn, które palą.

Harry jeździł kiedyś zupełnie nagi na motocyklu.

"Harry i Zayn są najbardziej leniwi z nas wszystkich, zawsze wstają ostatni." - Liam.

Harry lubi dziewczyny z apetytem

 Harry nienawidzi, kiedy próbuje nawiązać rozmowę z fankami, a one tylko krzyczą i piszczą.

Gdyby dziewczyna Harry'ego bały smutna, ten nie zostawiłby jej samej, dopóki znowu by się nie uśmiechnęła

Harry lubi niezależne dziewczyny.





By J . ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz