WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

czwartek, 17 maja 2012

Fakty ^^

 Kilka dni temu gdy chłopaki byli w hoteli Liam i Danielle nie mogli się odnaleźć. Chodzili po całym hotelu, dzwoniąc do siebie i nic. Liam kazał czekać gdzieś na niego Danielle, ale kiedy doszedł jej tam już nie było. Fani byli rozbawieni, bo ciągle się mijali i wyglądało to komicznie. Podpowiadali im gdzie mają iść. W pewnym momencie Liam powiedział do słuchawki "Ty głuptasie!" i zaczął się śmiać słodko. A kiedy wreszcie się spotkali zaczęli się mocno przytulać i mówić, że się stęsknili.


.Louis:"Kiedy Harry byl chory i nie mógł mówić bił mnie za każdym razem, kiedy mówiłem głupoty. 

Taki jest bardziej irytujący niż miałby mówić ochrypłym głosem"

Kiedy Louis był mały zapytał swoją ciężarną mamę, czy kocha dziecko w brzuchu, a kiedy powiedziała, że tak, zapytał "To dlaczego je zjadłaś?"

"Macie bałagan?" Niall:"Ja i Harry mamy największy bałagan" H:"Nawet nie pamiętam koloru podłogi w pokoju"

"Moje koleżanki bały się mojej mamy" - Harry

Kiedy miałem 5 lat moja siostra przyprowadziła znajomego na noc do domu, bałem się sam spać, więc zapytałem, czy mogę spać z nimi"

R:"Dlaczego ćwiczenia?" Liam:"Żeby móc ściągnąć koszulkę na plaży" Zayn:"Harry ściąga koszulkę, gdziekolwiek jest"

H:"Louis jest gorszy niż moja mama, ciągle mnie caluje i bawi się moimi lokami" Louis"Założę się, że każda fanka chciałaby być teraz na moim miejscu"

Zapytany o najbrudniejszą rzecz jaką zrobił i został przyłapany przez rodziców powiedział:"Nie wiem czy mogę mówić o tym w radiu"

"Kiedys zjadlem frytke Nialla, a on za kare probowal odgrysc moja reke" Zayn

Raz dostał od fanki kilka żółwi, potem przez cały czas je liczył, czy któryś z chłopaków mu nie zabrał domyślam się że tu chodzi o Liama ;D

Kim ty do *** jesteś? Louis: Cześc, jestem elfem i kocham święta, jeśli dalej będziesz używał takiego języka, Mikołaj do ciebie nie przyjdzie.

One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne. a podobno rodziny się nie wybiera ;P
Blondynki czy brunetki?Niall: Blondynki. Zayn: To i to. Harry: Brunetki z pięknym uśmiechem. Liam: Nie obchodzi mnie to. Louis: Harry.       odpowiedź Louisa jest the best :D

Fanka: Jeśli znalazłbyś dziewczynę i naprawdę byś ją kochał zrobiłbyś dla niej? Nawet rzucił palenie? Zayn: Zrobiłbym wszystko dla dziewczyny moich marzeń. ooooo *u*

Nie potrzebuję ideału. Po prostu potrzebuję kogoś ktosprawi, że poczuję, że jestem tym jedynym - Zayn

Eleanor nie jest modelką? Louis : Nie, ona nie jest, ale ona może być!

Reporter: Gdybyście mogli zaśpiewać dla kogokolwiek, znanej gwiazdy, królowej, dla kogo byście chcieli zaśpiewać? Zayn: Dla naszych fanów!


Liam byłby szczęśliwy jeśli można byłoby zatrudnić kogoś kto grałby z nimi w gry.  Ja tam z wami mogę grać ;P

Gdy Zayn jest zmęczony, nie obchodzi go to kim jesteś. On automatycznie zaśnie na twoich barkach. - Liam. Muszę go spotkać i trochę zmęczyć. haha ;P




By J. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz