WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

piątek, 13 września 2013

13

Niall napisał na Twitterze:

"Taak! Jestem dwudziestolatkiem! Nigdy więcej nastolatkiem!"

via. Kocham One Direction, jakiś problem ?

Ostatnio robiłam prezentację multimedialną na polski, co prawda jest na poniedziałek, ale zrobiłam ją wcześniej, bo niestety trochę lekcji mam, ale mniejsza o to. Tematem są pieśni, które odegrały ważną rolę w życiu Polaków, a za podkład dałam oczywiście  LITTLE THINGS wersję instrumentalną :33333333

Jak obchodziłyście urodziny Nialla?
Ja mam napisane na nadgarstku " Niall <3 " ( zrobiłam to na zajęciach fotograficznych xD )
i na wf miałam koszulkę z 1D :DDD

*UK*
O Harry, idziemy po autograf?
*Niemcy*
Idziemy na koncert 1D w środę czy sobotę?
*Polska*
BSE W TV!!
*biegnę, upadam, dalej biegnę*

via. Malikowych Snów. ;3

 
Lux na swoich urodzinach :33333


Wydawnictwo IUVI ( te które wydało biografię Hazzy ) teraz wyda biografię Nialla <3

 
Hazza wczoraj w metrze.

 
Hazza wczoraj w Londynie

' Midnight Memories ' jest już na 1 miejscu w 44 krajach.

Byeeeeeeeee.

By. J. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz