WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

środa, 25 września 2013

25


Kto by pomyślał, że Daddy Direction może skrzywdzić swoje dziecko :O xD

19 grudnia premiera This Is Us na DVD. ( nie wiadomo kiedy będzie premiera w Polsce )


Liam ostrzegł, wczoraj po południu (czasu w Adelaide) fanów na twitterze:

"Dziewczyny stojące za hotelem, proszę zejść z pola! Tam jest wielki znak mówiący, że to środowisko węży! To nie jest tego warte, ktoś może zostać ranny!"

"Czy wy nie czytacie tego co ja mówię? To JEST SIEDLISKO WĘŻY, ODWRÓĆCIE SIĘ DOOKOŁA!"

via. Kocham One Direction, jakiś problem ?

Macie już nowe Bravo? :D
Ja kupiłam, bo jest tam mega plakat 1D.
Tylko strasznie wyretuszowali zdjęcia chłopaków ;(

Niall i jego Twerkowanie *___________* <3

 
*_________________________________________________________________________*
Liam usiłuje nas zabić swoim wyglądem *-*

Liam odpisał fance na DM.

Liam:
"Hej kochanie! Słyszałem, że to ty byłaś tą dziewczyną, która dała mojemu tacie czapkę batmana dla mnie. Chciałem tylko powiedzieć dziękuje, uwielbiam ją! (:"

via. Kocham One Direction, jakiś problem ?

Awwww *-*

Byeeeeeeeeeee.

By. J. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz