WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

poniedziałek, 30 września 2013

30

Harry i Lou byli dzisiaj w restauracji ;D

Już jutro premiera Our Moment w sieci sklepów Douglas :3333333333

30 ml - 129 zł
50 ml - 175 zł
100 ml - 219 zł


Ten kto to zrobił ma rację.
Dlaczego ludzie hejtują kogoś kogo nie znają?

Nie musisz być fanem 1D, ale szacunek się należy!
Ja osobiście nie przepadam m.in. za Justinem Bieberem. Może mi się nie podobać jego styl bycia czy piosenki, ale wiem że inni go kochają, dlatego go nie obrażam -,-

Mam wrażenie, że niektórzy ludzie nie rozumieją słów takich jak ' szacunek ' czy ' tolerancja '.
Aż ma się ochotę kupić im słownik -.-

I love it! <3
'...and Liam, you stay exactly where you are, 'cause you are per- fect ! '
 :D


Z IG One Direction :3

Jakaś osoboa do Nialla na twitterze: 
Nienawidzę ciebie i twoich głupich fanów.
Niall: 
Mnie też miło cię poznać. Opinia zaakceptowana i wrzucona do śmietnika.

Niall, you are my hero! :D

PS. Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro jadę na biegi ;P

Byeee.

By. J. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz