WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

wtorek, 12 czerwca 2012

Fakty ,fotki,czyli wszystkiego po trochu.;D

Dzisiaj gazeta “Daily Star” podała, że pierwszy singiel ze wspomnianego krążka pojawi się w listopadzie, a premiera płyty odbędzie się tydzień później.
Aleee fajnie ''huraaaa''.
Nie wiem jak wy,ale ja pojadę do Empik-u i sobie ja kupie (Tobie też J. obiecałam):))
 Lou napisał dzisiaj na Twitte-rze (xD) :
My favourite album of the last 12 months @edsheeran 's album + is out now in America. Go get it.
Hmmm :)) Lou lubi Ed'a Sheeran-a !. Tak jak ja <3
Tłum.:Mój ulubiony album w ciągu ostatnich 12 miesięcy+pojawił się w Ameryce. Idźcie po to. 
Cos takiego .:D
Fotki: 

Wiem,że stary wywiad,ale strasznie mi się podoba <3
Ananas.:D
Ponoć dostali zaproszenia na ślub Miley *-*
Harry ze stylistką na basenie.:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz