WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Newsy itp. itd. :P

Reporter: Jakie podobają wam się dziewczyny?

Louis: Nie mam konkretnego typu jak powinna wyglądać dziewczyna, ale podoba mi się, gdy jest spontaniczna, pełna życia i ma dobre poczucie humoru, oraz ktoś kto jest gadatliwy tak jak ja.

Niall: Z którymi można się drażnić, śmiać się, i z które lubią takie same rzeczy jak ja. Jeśli wyjdzie ze mną na randkę, możemy pójść na mecz. Wspieram drużynę DERBY COUNTY i zawsze będę. Lubię w dziewczynie naturalność.

Zayn: Z którą będę się dogadywać. Nie mam określonego typu jak powinna wyglądać. Chciałbym dziewczynę przy której będę mógł czuć się komfortowo i mógłbym ją troszkę zepsuć.

Liam: Lubię dziewczyny, które są dosyć spokojne i przyjacielskie, które wyglądają na mądre. Uwielbiam dziewczyny z kręconymi włosami, ale po za tym jestem otwarty.

Harry: Nie mam typu, ponieważ nie które dziewczyny mogą wyglądać nie zbyt atrakcyjnie, ale potem gdy pozna się je bliżej mają atrakcyjną osobowość. Lubię kogoś z kim mogę porozmawiać, i kto dogadywałby się z moimi rodzicami. To dla mnie ważne żeby moja rodzina ją polubiła.

^.^

Ostatnio fanki, jeśli można je tak nazwać, zaczęły hejtować Eleanor. Nawet na twitterze istnieje konto jej anty fanów.

Zayn znowu próbował rozebrać Harrego, ale on był sprytniejszy założył T- shirt, a na to koszulę :D :P

Filmik nie chce się wstawić, więc podaje link http://www.youtube.com/watchv=TWOu8uK9cbg&feature=youtu.be

2:00 Harry macha *u* :D

Jak fanki zaczynają wrzeszczeć gdy Zayn próbuje zdjąć Hazzy koszulkę :P

Niall poprosił fanki, żeby podniosły telefony gdy śpiewali Moments. Aż się wzruszył :3

Potwierdzone ! Justin Bieber zaśpiewa na nowej płycie 1D.

Niall chce zrobić sobie tatuaż. ( na razie tylko rozmyśla nad tym )
Eleanor była na dzisiejszym koncercie 1D. Siedziała za kulisami ^.^


Liam Payne
big thx to our italian fans

Weź w końcu coś o Polsce wspomnij :P



Hahaha :P Narry ^.^ Haroldzie, a co z Loui 'm? :P


Eleanor przedwczoraj.


Ojczym Harrego opowiada o tym jak biologiczny ojciec Hazzy zostawił rodzinę.

Podobno Harold ma dziewczynę ( podobno ma na imię Lauren ). Wróciłbyś do Cher, a nie jakieś kobiety wybierasz, które są od ciebie starsze z 15 lat :P


Hazza i jego wypożyczone ferrari :D


Loui i skarpetki O_O

Liam, Harry i Niall wczoraj.

Taki liścik Eleanor i Louis zostawili w Disneylandzie :D


Hahaha :P " My brother " xD Nialler musi to obejrzeć :P

I'm sexy and I know it ! :P xD



By J .;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz