WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

sobota, 2 czerwca 2012

Newsy i Fakty :D


Dzieło Danielle ;P A tak właściwie to dodała je na tumblr. ^^

Zdjęcie: El i Louis w Starbucksie :)
Eleanor i Louis w Strabuck'sie


Niagara Falls Queens street. Dodane na tumblr ^^








Hahaha ;P



Ja chcę taką bluzkę :D ^^
1d-amazayn-etc-megaphone.anvil-unisex-wartość dopasowany-tee.white.w380h440z1_large
I taką ! :D
1d-mrs-harry-styles.anvil-unisex-wartość dopasowany-tee.white.w380h440z1_large
Ciekawe która z was chce taką? ;P


Ciekawe ile Directionerek chce być Mrs Styles? Albo jest w drużynie Larrego? A może lubicie połączenie innych słów z imionami chłopakłów? Odp. w komentarzach. :D


1.Pierwszym zwierzęciem Liam'a był żółw wodny o imieniu Frederick. "Jestem bardzo pomysłowy w wymyślaniu imion" - Liam.


2. Pierwszym zwierzakiem Zayn'a był Staffordshire Bull Terrier o imieniu Tyson. 


3. Ulubione perfumy Liam'a to XXX.


4. Zayn lubi słodkie perfumy.


5. Louis rozdawał koszulki Zayn'a w Belfaście. ( dlaczego mnie tam nie było? Why ?! )


6. Harry uwielbia kukurydzę.


7. Harry raz zgubił gdzieś klucze, musiał więc wysłać części zamienne do zamka żeby go wymienić. Niedługo po tym jego przyjaciel znalazł zaginione klucze


8. Ulubionym piciem Niall'a jest woda i Coca-Cola.


9. Niall był zmieszany podczas filmowania What Makes You Beautiful bo nie wiedział ile razy ma zaśpiewać "na". 


10. Wszyscy chłopcy znaleźli się w jedenastce najgorętszych, słonecznych mężczyzn


11. Gdy chłopaki są pijani ja po prostu ich pilnuję i odwożę do domu, bo nie piję - Liam.


12. Liam: czy naprawdę chcesz żebym założył koszulkę? Harry: TAK, to mi działa na nerwy.


13. Harry, Louis i Zayn kibicują Manchester United, Niall Derby Country a Liam West Brom


14. One Direction są ambasadorami fundacji "Promienie słońca", która spełnia marzenia dzieci naprawdę chorych, w przedziale wiekowym 3-18.


15. One Direction są ambasadorami fundacji "Promienie słońca", która spełnia marzenia dzieci naprawdę chorych, w przedziale wiekowym 3-18.


16. Raz Harry zapłacił Niall'owi 20 funtów żeby zrobił mu kanapkę. Niall wziął pieniądze, zrobił kanapkę a potem sam ją zjadł.


17. Harry: Na trzecie urodziny dostałem rower. Louis: to takie słodkie. Harry: To było zbyt trudne żeby na nim jeździć, ale jestem Harry Styles.


18.  Do 4 roku życia Liam spędzał każdy dzień w szpitalu.  ( ojojoj :( )


19.  Raz Liam spotkał fankę, która miała cięcia na twarzy. Mocno ją przytulił i powiedział że jest piękna.


20. Louis kupił Eleonor bransoletkę z zawieszkami, a ona powiedziała żeby nie wydawał na nią tylu pieniędzy bo on jest jedyną rzeczą która jest jej potrzebna.


21. Gdy Liam był młodszy, był bardzo nieśmiały jeśli chodziło o występy na scenie. Jego nauczycielka mówiła: On musiał być popychany przed światła reflektorów!


22. To Zayn zaczął mówić "It's peng" za każdym razem gdy podobał mu się ubiór/wygląd fanki. Teraz mówią tak wszyscy.


23. Gdy szukamy łóżek w hotelu, Zayn i Harry muszą spać w jednym łóżku bo inaczej są źli - Niall


24. Ulubiony cytat Niall'a z piosenek z płyty Up All Night to "Cause yours friends, they look good, but you look better" 


25. Niall lubi pisać chwyty na gitarę { melodię } ale nie jest za dobrym tekściarzem. 


26. Chłopaki zorganizowali w Szwecji konkurs w którym można było wygrać pójście z nimi na wspólną imprezę.


27. Ulubionym krajem Louis'a jest Francja.  ( A Polska to co ja się pytam ? )


28. Ulubioną restauracją Liam'a jest Cosmo. To chińska restauracja.


29. Liam płakał gdy pierwszy raz oglądał "Króla Lwa". 


30. Liam potrafi trochę grać na gitarze, ale lepiej idzie mu na pianinie.


31.  Nie mam jakiegoś ideału dziewczyny, niektórych dziewczyn mogę nie polubić od razu ale z czasem zaczynam je lubić bo ich osobowość jest bardzo atrakcyjna. Lubię kogoś z kim mogę ciekawie porozmawiać. I zawsze szukam kogoś kto mógłby dotrzeć też do moich rodziców. To dla mnie ważne, żeby moja rodzina też lubiła moją dziewczynę - Harry. 


32. Podczas koncertu na tablicy z pytaniami pokazała się wypowiedź: miałam na włosach klej superglue podczas próby zrobienia świecących, kocich uszu i musiałam wyciąć kawałek włosów. Niall: Gdzie  to jest? Rząd E, siedzenia 61, 62.. Louis: Wypatruj łysej kobiety.





            




By J. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz