WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Newsy... :P

Fanka: Podobasz się Demi Lovato ?
A Nialler odpowiedział: Mam nadzieję czy coś w tym stylu :P

Josh i Niall robili twitcama.

Jak tam u was ? U mnie dobrze. W końcu jest naprawdę ciepło, ale duszne jak nie wiem co. Jeszcze w szkole do 15.20. Nie wiem co to za inteligentna osoba nam plan ułożyła -,-

Jeszcze z Pheonix ^^ Hahaha P: 0:20 Louis do Zayn'a : 2nd verse Scooby Doo haha ;D Jeszcze jaką miał minę oprzy tym xD :P A potem jeszcze Niall'owi to mówi xD 2:00 już jest Scooby Doo
Nie mogę haha ;D xD Its scoooby dooo O Scooby Doo

Dziękuje za ponad 2300 wyświetleń *u* <3


Wiem, że stare ale wprost to uwielbiam *u* Niall sings in Spanish.The boys are dancing Macarena Yeaaah Buddy :P
Jeszcze ktoś podpisał się Larry Stylinson, Liam przeczytał to na głos, a reakcja Harolda- bezcenna :P Ale mieli ubaw xD Ja chcę być na ich koncercie :( Chociaż na jednym *u*


A to dla fanów Zmierzchu *u*


Team Twilight
Who is ready for a new BREAKING DAWN PART 2 trailer?? COMING WEDNESDAY!!
Aaaaa ! Nie mogę się doczekać :D

Liam Payne
You reall cant sleep well with nialls noise, i'm gonna kill him one day.

 Naprawdę nie możesz dobrze spać z hałasami Nialla, mam zamiar zabić go w 1 dzień :P
Ja już się domyślam o co może chodzić z tymi hałasami :P Nialler za dużo się najadł i gazy wychodzą xD


Liam Payne

i'm about to share something will make you change your mind about me

Mam zamiar udostępnić coś co zmieni zdanie o mnie.

Ciekawe co to może być :P

To pewnie ta gęś, którą ukradł xD

Nowe Bravo już jutro :D Dali artykuł o 1D z resztą jak sami widzicie. Ale mi sensacja, że cudem uniknął śmierci. Każda prawdziwa Directioner powinna to wiedzieć, że w dzieciństwie przyjmował ponad 30 zastrzyków dziennie aby przeżyć chyba że jeszcze coś z łyżkami haha :P. Pewnie kupię je sobie w czwartek albo w piątek i może przepiszę artykuł :D

Twitcam ^^

Ja ich po prostu uwielbiam *u* Matko ile tu było bromance'ów Lilo, Zouis, Larry :P Ale najlepsze było jak Liam zrzucił Lou i on upadł haha ;P A no końcu Louis coś mówił do wszystkich wolnych dziewczyn ale nie zrozumiałam wszystkiego xD

Liam ma teraz takie zdjęcie w tle


Hahaha ;P

Podobno ekipa iCarly była na koncercie chłopców w L.A :D


Mam nadzieję, że ich nowa płyta wyjdzie w listopadzie :D

Ja już chcę nowe piosenki ( z resztą jak wszystkie Directionerki :P )


Powalacie xD

Oglądałyście wczoraj Zła kobieta na HBO ? Hahaha ;P Najlepsze był jak napisała na jednym sprawdzianie Are you FUCKING kidding to me? a później fucking skreśliła :P

Wiecie, że Niall nie wierzy w Boga.? Albo ateista albo w ogóle w nic nie wierzy O_O

Nie ma to jak kliknąć "Lubię to ! " na fb i pojawia się coś takiego TY, Zayn Malik *u* i **.*** lubicie to :DDDDDDDD


By J. ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz