WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

wtorek, 26 czerwca 2012

Fakty ;pp

1.Jeśli dziewczyna ma ładny uśmiech, sprawia że wszystko inne się opłaca.

2. Kto jest mamą grupy? Zayn: Jesteśmy już dużymi chłopcami. Naprawdę nie mamy mamy, ale tatą jest Liam.

3.Niall lubi wkurzać Zayn'a śpiewaniem wszystkiego operowym głosem, raz kiedyś nawet oberwał przez to od niego.

4.Niall: Wczoraj widzieliśmy jak Harry płakał, ale nie wiemy dlaczego. Louis: Ja wiem. Harry: Jeśli powiesz to cię zabiję. Louis : Bonie dostał buziaka od swojej mamy.

5.Pierwsza dziewczyna, którą całował Liam, to Harriet Thompson

6.Zayn woli się spać na plecach osoby, którą kocha niż wygodnie leżeć na łóżku. - Liam.

7.Harry czeka na dziewczynę która sprawi że będzie miał miękkie kolana.

8. Liam nienawidzi masła orzechowego i galaretkowych kanapek

9.Louis staje się jedną z najbardziej opiekuńczych osób jeśli chodzi o jego przyjaciół

10.Jestem taką osobą że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsze przyjdą i ze mną rozmawiają - Niall.

11.Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś. - Zayn Malik.

12.koncert* Harry: Wszyscy się dobrze bawią? *tłum krzyczy, po chwili na scenie ląduje biustonosz*

13. Zayn uwielbia nosić bransoletki od fanów. Najczęściej jest na nich wypisane jego imię.

14.Niall: Nasi fani są moją największą inspiracją do tego by iść naprzód. Liam : A nie jedzenie?

15.Jeśli jest to legalne, ja poślubię jedzenie. - Niall.

16.Mogę zakochać się w każdej dziewczynie bo nie kocham oczami lecz sercem - Niall.

17. Raz Zayn'owi śniło się że żeni się z Megan Fox. Gdy się obudził zrozumiał że chce mieć piękną dziewczynę a nie seksowną.

18.Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Harry: Darcy. Niall: Julia. Liam: Louise. Louis: Mała dziewczynka.

19.To naprawdę fajne wiedzieć że mogę sprawić że dziewczynie robi się słabo/mdleje na mój widok, nie będę kłamał - Zayn.

20.Chłopaki zgadzają się że Zayn robi najlepszy Amerykański akcent ale Niall najlepiej naśladuję Valley Girl.

21.Zayn ma obsesję na punkcie Zaca Efrona. Widziałwszystkie filmy z nim.

22.Reporter: Co byś zrobił gdybyś miał jedną noc na zaimponowanie dziewczynie? Louis: Opowiadałbym jej żarty, aby śmiała się tak bardzo że aż by się posikała

23.Będę cię szturchał dopóki nie kupisz albumu. Ok, wszyscy byli grubiańscy jeśli chodzi o słowo szturchać. Wiecie o co mi chodzi - Liam.

24.Reporter: Czy nie zaprosiliście celebrytów żeby przyszli na wasze dzisiejsze show? Niall: To byłem ja! Napisałem na TT do Kloe Kardashian. Reporter: Oo a więc ją kochasz? Zadzwońmy do niej. Kloe: Cześć Niall. Niall: Cześć Kloe, wszystko w porządku? Harry: Niall patrzy na twoje zdjęcie przed pójściem spać. Niall: To kłamstwo! Kloe: Mam nadzieję że nie jesteś sam gdy na nie patrzysz. Zayn: Zawsze. Harry: I jest nagi!

25. Niam jest prawdziwy, Niam jest definitywnie prawdziwy.. - Liam.


By./A. :)

2 komentarze:

  1. 18.Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Harry: Darcy. Niall: Julia. Liam: Louise. Louis: Mała dziewczynka.
    Niall uwielbiam cię za to ! :D Szkoda, że Zayn nie odpowiedział :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czemu Zayn nic nie powiedział... Może nie zdążył xd Wypowiedź Louis'a jest The Best xx

    OdpowiedzUsuń