WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

środa, 20 czerwca 2012

Takie tam :P


Nialler wczoraj :P



Liam Payne
I love America!

O Polsce byś coś wspomniał xD

Liam polubił zdjęcie Danielle :D



Omomomomomomomomomomomooo *u* Kocham to zdjęcie ! <3 Jak widzę Lou i Eleanor to nie mogę się napatrzeć. Oni tak do siebie pasują *u* Natomiast Zayn i perrie ( Por xD Jak to mówi A. w sumie ja też czasami :P ) doprowadza  mnie do złości. Mam wtedy chęć rozwalić komputer xD

A jak tam z tymi imionami? Chcecie się dowiedzieć jak się nazywamy? :) Odp. w komentarzu :)

Dziękujemy za te ponad 2500 odsłon :D Zakładając tego bloga nie myślałyśmy że będziemy mieć tyle wejść i to nie tylko z Polski, ale także z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Kanady, Meksyku, Indii, USA, Włoch, Wenezueli, Szwajcarii, Rosji, Niemiec itp. itd. :P Dziękujemy każdej Directionerce, która odwiedza tego bloga. Ostatnio nawet pojawiły się nowe komentarze :) Oby tak dalej ! :D
PS. Jak wasi rodzice, rodzeństwo, koleżanki mówią na 1D ?
U mnie mama normalnie wymawia tą nazwę, brat " one direction " ( tak jak jest napisane), a ostatnio miałam ochotę pierdo*nąć moje koleżanki ( A. także ) bo zaczęły mówić to pedały, nawet nie potrafiły wymówić 1D i zaczęły gadać jedna dupa. Niech się cieszą że ja mam mocne nerwy bo dawno by dostały -.- :P


By J. ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz