WeAreDirectionerxx

WeAreDirectionerxx
Redaktorka J :D

niedziela, 10 czerwca 2012

Info.

Zayn skręcił nadgarstek gdy był na siłowni. Za mocno uderzał w worek treningowy :(
Zdjęcie z wczorajszego koncertu.
Hiszpania właśnie gola strzeliła ! :D ( trochę minei zanim dodam ten post więc pewnie będzie już po meczu :P)
Prawdopodobnie gdy chłopcy znowu będą w LA zobaczymy wujka Simona^.^
1D odwiedzili dzisiaj restaurację Gordona Ramseya :D  Nialler na pewno się tym jarał ^^
Zayn podarował wczoraj fance swoją bluzę ( uniwerkową) gdy był na Uniwersytecie w San Diego.
Też tak chcę *u*.
 
Dziewczyna, która przeprowadziła wywiad z Zaynem. Szczerze się przyznaje, że jeszcze go nie oglądałam :P Ale czytałam na jednym blogu, że Zayn został spytany czy poszedłby na bal z dziewczyną gdyby go zaprosiła a on odpowiedział nie wiem co moja dziewczyna na to.
Nie musisz się tak tą swoją Perrie chwalić. Ja tam jej nie lubię. Wolę Eleanor i Danielle ^.^
Harry pływał dzisiaj na basenie, a Zayn wczoraj ( ten co pływać nie umie xD )

Sorry, że postów nie jest najwięcej, ale jak widzicie to tylko ja piszę bo ostatnio A. postów nie dodaje. Dlatego zaczęłam myśleć o nowej redaktorce :D Jak znacie jakieś Directioner ( najlepiej z doświadczeniem, ale mogą być bez) to polećcie je mi.


By J. ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz